Pewnej wiosce grozi pożar, a Ty musisz ją uratować! Zaprogramuj swojego asystenta zwanego Agentem, aby poruszał się po lesie w poszukiwaniu informacji na temat pożarów. Napisz kod, dzięki któremu zapobiegniesz rozprzestrzenianiu się ognia, uratujesz wioskę i przywrócisz normalne życie w lesie. Naucz się podstaw kodowania i poznaj sztuczną inteligencję.
Zanim jednak tego dokonasz na pierwszym kursie poznasz podstawy programowania.
1. Ruch, interakcje, kamera, bohaterowie neutralni - wprowadzenie do Minecraft;
2. Konstruktor Kodów: zmienne, warunki, pętle - podstawy programowania;
3. Supermoce: mega skok, szybkie chodzenie i kopanie - programujemy "moce";
4. Agent: budowanie szachownicy, wież, ścian, kopanie tuneli - automatyzacja zadań;
5. Sztuczna inteligencja na ratunek - wyzwanie, w którym musisz uratować wioskę przed pożarem.
Zapraszamy na autorskie zajęcia z programowania w świecie gry Minecraft dla dzieci w wieku 8-13 lat.
Minecraft to gra, która pozwala połączyć świetną zabawę z rozwijaniem kompetencji cyfrowych. Oferowane przez nas zajęcia stanowią niezwykłą atrakcję dla miłośników LEGO® - to wyjątkowa metoda nauki kodowania w połączeniu z zabawą. Jest to idealne rozwiązanie dla uczniów, umożliwiające naukę myślenia algorytmicznego. Na zajęciach z programowania uczymy dzieci samodzielnego, logicznego myślenia, radzenia sobie z problemami (poszukiwanie rozwiązań) oraz kreatywnego wykorzystania zdobytej wiedzy (własne projekty). Warsztaty przygotowane zostały przez Tomasza Wysockiego – miłośnika programowania i nauczyciela w prestiżowych płockich liceach ogólnokształcących. Nasze zajęcia spełniają najwyższe międzynarodowe standardy w programowaniu oraz zagadnienia szkoły Microsoft Education.
Koszt zajęć: 300 zł (5 spotkań, każde po półtorej godziny)
W ramach jednej grupy w zajęciach może uczestniczyć maksymalnie 8 uczniów.
Zapewniamy:
- wykwalifikowanego trenera posiadającego kompetencje pedagogiczno-techniczne,
- niezbędny sprzęt do prowadzenia zajęć, to jest: komputery, licencje oraz oprogramowanie niezbędne do realizacji zadań z zakresu programowania,
- zestawy zadań oraz materiałów pomocniczych związanych z realizowaną aktualnie tematyką zajęć.
Projekt przy współpracy ACADEMIA ROBOTICA